Nemmere og hurtigere mad på vej frem i Dragør

Nemmere og hurtigere mad på vej frem i Dragør
I sidste uge kunne Irma fortælle offentligheden om koncernens nye ”Urban” strategi som betyder mere fokus på nye trends, sundere mad og nem mad til at tage med hjem.

Føtex Food melder sig ind i kampen
Dansk Supermarked, herunder Føtex Food har nu meldt sig ind i kampen om kunderne som ønsker nem mad til aftenbordet derhjemme.

Detailkoncernen øger trykket ind i takeaway-segmentet med en udvidelse af konceptet “mad ud af huset”.

”Gennem vores ”Mad ud af huset” hjemmeside gør vi det muligt for kunderne at bestille vores menu2go produkter, så man nemt hjemmefra kan se, hvilke nemme menuløsninger Føtex Food kan tilbyde til weekenden.

Nu og her har vi lanceret 3 menuer, men vi har en klar forventning om at lancere flere forskellige produkter i løbet af 2018, dette kunne eksempelvis være mere sæsonorienterede varer.

Kunden kan bestille varerne via føtexmadudafhuset.dk med ned til 2 dages varsel og så er disse klar i butikken når kunden kommer.” fortæller kategorichef i Dansk Supermarked, Nicolai Lykke til DragørNyheder.dk.

“Igennem flere år har vi set en rigtig stor vækst i markedet generelt, men vi oplever det også i vores delikatesse og egenproduktion, hvor simple retter som boller i karry eller lasagne er i voldsom vækst. Vi mangler dog nogle varer i dag, der i højere grad henvender sig til den mere kvalitetsbevidste forbruger” siger Nicolai Lykke videre

Dansk Supermarked udvider fra 1. marts sortimentet inden for koncernens catering til private med fem retter og åbner for at udvide med yderligere ti i løbet af 2018. I samme ombæring bliver det muligt at bestille mad ned til to personer i weekenderne og på sigt i hverdagene, hvis alt går vel.

 
 

Seneste artikler

 
 
 

Fik du læst?