Der bliver i disse dage udsendt orientering i e-boks omkring administrationsgebyret for erhvervsaffald.
Fritagelse for betaling af administrationsgebyret
Hvis du vil ansøge om fritagelse for betaling af administrationsgebyret, skal du gøre det, før vi udsender faktura.
Ansøgning om fritagelse fremgår af brevet der er sendt til virksomhedens e-boks. Det er meget vigtigt, at du overholder fristen. Vi kan ikke behandle ansøgninger modtaget efter fristen.
Når ansøgningsfristen er udløbet, og vi har behandlet alle ansøgninger, sender vi fakturaen til de virksomheder, der ikke har opnået fritagelse. Vi forventer at udsendelsen vil ske i løbet af 4. kvartal 2017. Fakturaen bliver sendt til virksomhedens e-Boks. Alle virksomheder der modtager fakturaen, skal betale gebyret.
Du kan læse mere om betingelserne for fritagelse her:
www.dragoer.dk/erhverv/affald-og-miljoe/administrationsgebyr/
Plan og Teknik – sekretariat