Tilfredse kunder er adgangsbilletten, når snedker- og tømrervirksomheden GoodmanService den 11. april deltager i konkurrencen om at blive Årets Håndværker. For 8. år i træk. Indehaver Jens Goodman fortæller her om hemmeligheden bag succesen, og hvorfor han i år satser stærkt på at løbe med titlen som Årets Tømrer.
Af Pia Melander Guilbert
GoodmanService er blandt finalisterne, når smileyordningen “Anmeld Håndværker” 11. april kårer årets håndværker 2019. Prisoverrækkelsen sker i Cirkusbygningen, og de over 1000 deltagere fra håndværker- og byggebranchen ankommer i limousiner og partybusser for at hylde deres fag.
“Det er næsten som at være til Oscar-uddeling,” konstaterer Jens Goodman.
Topkarakter
Det er 8. år i træk, GoodmanService er med i opløbet, og Jens Goodman satser stærkt på at vinde i kategorien Årets Tømrer. Nomineringen sker på baggrund af kundeanmeldelser, mens de endelige vindere findes af en professionel fagjury. GoodmanService har i 2018 fået 60 anmeldelser med en gennemsnitlig karakter på 4,98.
“Topkarakteren er 5,0,” fortæller Jens Goodman og tilføjer, at han også er stolt af at have en medarbejder med i en ny kategori, nemlig Årets Lærling 2019.
Den gode kundeoplevelse
Men hvad er det, der gør kunderne så vilde med den lokale snedker-tømrervirksomhed?
“Det ligger lidt i navnet – Good(man)Service,” svarer Jens Goodman og smiler:
“Jeg tror, succesen ligger i, at vi ikke foregiver både at være billigst, bedst og hurtigst på én gang. Vores priser er konkurrencedygtige, men vi går ikke på kompromis med kvaliteten. En tilfredsstillende kundeoplevelse handler dybest set om, at man kan stå inde for det, man lover, og det kan vi.”
Showroom og stolte traditioner
Tryghed er vigtigt, understreger Jens Goodman. Derfor har GoodmanService som den eneste tømrer-snedkervirksomhed på Amager også et showroom.
“Her kan kunderne komme ud og se og mærke på døre og vinduer, inden de vælger, hvilket giver en helt anden fornemmelse, end når man bare kigger i et katalog.”
Nøglen til den store kundetilfredshed er ifølge Jens Goodman også et stærkt team med en høj faglighed, baseret på stolte håndværkstraditioner.
“Og så er alle vores vinduer og døre danskproducerede, hvilket både er en garanti for kvalitet og en bæredygtig løsning, fordi transporttiden er kortere end når materialerne er leveret fra udlandet.”
Om GoodmanService
Etableret af bygningssnedker Jens Goodman i 2007. Virksomheden har modtaget flere priser, blandt andet Årets Tømrer 2013, JCI´s Årets Unge Erhvervsleder på Amager, Børsens Gazellepris i 2017 samt været finalist til Rotarys Årets Iværksætterpris på 2017 på Amager. Den daglige base er Tårnbygårdvej 9 i Kastrup, hvor der også er showroom. I 2014 opstod en ny afdeling, nemlig Goodman isolering, der leverer 100 procent bæredygtig isolering. Goodman Service har kunder fra hele Amager og en del fra Dragør, hvor indehaver Jens Goodman også bor. Du kender måske også GoodmanService som sponsor i flere lokale sammenhænge, blandt andet som hovedsponsor til Dragør Havnefest, sponsor til Stafet for Livet i Tårnby og Dragør samt sponsor i Dragør Boldklub og til Sildens Dag. Find også GoodmanService på www.amager-tømrer.dk |