Som et nyt initiativ til borgerinddragelse og –dialog nedsætter vi en gruppe af ’ambassadører’, som kan følge vores arbejde med kystbeskyttelse i Dragør. Vi har sendt brev til alle grundejerforeninger o.l. via foreningens CVR-nr. til virk.dk. Så husk at tjekke indbakken på virk.dk. Hvis du som formand/repræsentant ikke har modtaget brev – så kig her!

Konkret har vi inviteret alle formænd for en grundejerforening, boligselskab, andelsforening eller i et nævn i Dragør Kommune til at være med i denne nye ambassadør-følgegruppe for kystbeskyttelsen i kommunen. Formændene kan alternativt vælge at sende en repræsentant.
Som følge af persondataforordningen (GDPR-regler) har vi sendt brevet via foreningens CVR-nr. til virk.dk. Så tjek indbakken på virk.dk. Hvis du som formand/repræsentant ikke har modtaget brev – så kig her!
Opstartsmøde og program
Vi inviterer til opstartsmøde på torsdag den 28. november 2019 kl. 18.30-21 i Nordstrandskolens Teatersal, Hartkornsvej 30, Dragør.
Programmet er:
- Introduktion til projekt Robust Kystkommune og arkitektkonkurrence
- Planer for borgerdialog i processen – hvad er fx følgegruppens rolle og opgave? Præmisser for det gode samarbejde? Hvad med borgerne generelt?
- Viden-indsamling (har du en smartphone, så tag den med)
- Næste skridt
Tilmelding
Er du din grundejerforenings (e.l.) repræsentant, og vil du – som sådan – gerne deltage i opstartsmødet? Så sender du bare din tilmelding på e-mail diger@drager.dk